سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: اولین همایش سراسری صنعت خودرو

تعداد صفحات: ۹

نویسنده(ها):

فرید احمدیان – مدرس دانشگاه فنی حرفه ای خوارزمی ملایر ایران

چکیده:

باتوجه به غنی بودن کشورما درزمینه ذخایرگازی تولید و استفاده ازخودروهای گازسوز نسبت به آن منابع رو به افزایش است ویکی ازمهمترین دلایل استفاده این نوع سوخت توسط صاحبان خودرو هزینه کمتر سوخت گیری نسبت به بنزین می باشد اما از کنار معایب استفاده از سوخت گازی نیز نمی توانیم بسادگی گذرکنیم دراین مقاله به بررسی خطای بوجود آمده درکنترل یونیت خودروهای انژکتوری دوگانه سوز و ارایه راه حل جهت رفع این مشکل می پردازیم این خطا منجر به بالا رفتن شدید مصرف سوخت خودرو و پایین آمدن راندمان شتاب می شود که با نصب یک رله نرمالی کلوز قابل کنترل می گردد.